wtorek, 5 lipca 2011

Lakier do paznokci- Miss Sporty

Dziś lakier, w którym zakochałam się, jak tylko go zobaczyłam w sklepie.
Miss Sporty z serii CLUBBING COLORS, QUICKDRY
cena: 4,99 zł.

* matowy, w słońcu się pięknie mieni,
* utrzymuje się 2 dni. Nie jest zbyt trwały,
* do pokrycia wystarczy jedna gruba warstwa (lub dwie cienkie),
* faktycznie szybko schnie. U mnie było to jakieś 15 minut,
* pojemność: 7 ml,
* ma fajny pędzelek, którym ułatwia aplikację lakieru,
* gęsta konsystencja

nr. 320

(masakra- moje palce wyglądają, jakby ich posiadaczką była 80-letnia maniaczka lakierów ;)




2 komentarze:

  1. Śliczny jest. Ostatnio mam fazę na wszelkie odcienie niebieskiego. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten lakier jest świetny, ale niestety szybko się kończy:/
    Fajny blog:) zapraszam również do mnie:)

    OdpowiedzUsuń