wtorek, 12 lipca 2011

Podkład- SENSIQUE

Zacznę od tego, że jestem posiadaczką cery wybitnie mieszanej (przetłuszczające się czoło, nos i broda normalne, a policzki z tendencją do wysuszenia). W dodatku mam jasną karnację.
Znalezienie odpowiedniego dla mnie podkładu jest więc nie lada wyzwaniem. Musi mi zmatowieć twarz, jednocześnie jej nie wysuszając, a przy tym mieć w swojej gamie kolorystycznej jasne odcienie.
Pewnego dnia, będąc w Naturze, postanowiłam zakupić podkład firmy SENSIQUE Matt Finish Foundation. Cena- 7,99 zł.
Muszę przyznać, że pozytywnie mnie zaskoczył. Ja mam w odcieniu 201 i najfajniejsze w nim jest to, że nie robi efektu maski. Po nałożeniu ładnie stapia się ze skórą. Bardziej przypomina mi krem tonujący, niż podkład.
Kolejnym jego plusem jest to, że jest lekki. Nie czułam, że mam go na twarzy. Nie zapycha, więc jest idealny na lato.
Nie jestem w stanie powiedzieć, ile dokładnie trzyma się na twarzy, ale u mnie jest to na pewno nie mniej niż 6 godzin.
Do tego podkład ładnie nawilża, nie podkreśla suchych skórek i bardzo przyjemnie pachnie (aloesem).

Ma zapewne jakieś minusy, do których zaliczyć można brak efektu zmatowienia. Przy jego używaniu niezbędny jest puder matujący.
Poza tym są tylko 4 odcienie, więc być może nie wszystkie dziewczyny znajdą coś dla siebie.
Ostatnim minusem, jaki zauważyłam jest niewielkie krycie. Jest on przeznaczony dla dziewczyn, które nie mają zbyt wielkich problemów z cerą. Jakieś lekkie przebarwienia, czy pojedynczych 'nieprzyjaciół' zakryje, ale dziewczyny, które mają wysokie wymagania, jeśli chodzi o krycie mogą być niezadowolone.



Na wizażu ten podkład ma mieszane opinie, jednak na 50 ocen aż 12 dziewczyn uznało go, za swój hit, więc sądzę, że warto wypróbować go na sobie. cena kusi ;-)


Skład: Aqua, Mineral Oil, Cyclomethicone, Octyldodecanol, Glycerin, Stearic Acid, Ceteareth-20 (and) Cetearyl Alcohol, Mica, PVP, Talc, Cetyl Alcohol, Propylene Glycol, Hydrolyzed Silk, Phenoxyethanol (and) Methylparaben (and) Ethylparaben (and) Butylparaben (and) Propylparaben (and) Isobutylparaben, Isopropyl Myristate, Allantoin, Triethanolamine, Parfum, Tocopheryl Acetate, Acrylates/C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Octyl Methoxycinnamate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Aloe Barbadensis Leaf Extract, [+ /-] Cl 77891, Cl 77491, Cl 77492, CI 77499, CI 12085, CI 15985:1, CI 45430:1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz